Wachtwoord vergeten?
Inschrijven!

Wij zijn aangesloten bij:

Keurmerk webwinkelWij maken deel uit van een erkend leerbedrijf

Voorwaarden

Algemene voorwaarden Schoonmaak-student.nl

Schoonmaak-student.nl vervult een bemiddelende functie tussen u en een schoonmaak student. Wij realiseren een match op basis van de door u opgegeven wensen en eisen. U kunt zowel met als zonder zorgindicatie gebruik maken van onze dienst.

Wat doen wij voor u?

Schoonmaak-student.nl gaat altijd direct op zoek naar een hulp die aan de door u opgegeven eisen voldoet en bij u uit de buurt komt.

Schoonmaak-student.nl is onderdeel van Hulp-in-huis BV en de dienst van Schoonmaak-student.nl bestaat uit het vinden van een schoonmaak student en het leveren van de gegevens van deze hulp.

Op het moment dat Schoonmaak-student.nl u de gegevens levert van een hulp die aan de door u opgegeven eisen voldoet, ontvangt u een factuur voor de eenmalige bemiddelingskosten. Dit zijn kosten die eenmalig betaald dienen te worden voor onze dienst.

U betaalt vanzelfsprekend geen bemiddelingskosten als wij om uiteenlopende redenen geen gegevens kunnen leveren van een hulp die aan de door u opgegeven eisen voldoet.

Wanneer de betaling van de bemiddelingskosten uitblijft, zien wij ons genoodzaakt om extra incassokosten, administratiekosten en rente in rekening te brengen.

Schoonmaak-student.nl biedt u een jaar lang garantie op de hulp. Geeft u binnen een jaar aan dat de hulp om wat voor reden dan ook niet (meer) aan uw wensen voldoet, dan gaan wij kosteloos voor u op zoek naar een nieuwe kandidaat.

Deze dienst leveren wij zolang het contract loopt.

Wat regelt u zelf?

Na activatie van uw account kunt u een aanvraag indienen. Bij het indienen van uw aanvraag geeft u eisen op waaraan de hulp voor u moet voldoen.

Op het moment dat u een aanvraag indient, geeft u ons toestemming om te beginnen met het zoeken naar een schoonmaak student die aan de door u opgegeven eisen voldoet.

U mag de overeenkomst per mail annuleren, mits de annulering plaatsvindt voordat Schoonmaak-student.nl de gegevens van de hulp die aan de door u opgegeven eisen voldoet naar u zijn verstuurd. Als indiener van een aanvraag bent u verantwoordelijk voor de controle van het paspoort en de identiteit van de hulp.

Schoonmaak-student.nl is niet verantwoordelijk voor de betaling richting de hulp, maar zorgt enkel voor de urenregistratie. 

Schoonmaak-student.nl is enkel verantwoordelijk voor geleden schade ontstaan door het bemiddelingsproces. Voor indirecte schade of gevolgschade kunnen wij niet aansprakelijk gesteld worden. Indien wij toch aansprakelijk worden gesteld voor enigerlei schade, dan is dit beperkt tot maximaal het bemiddelingsbedrag.

Goed om te weten

Er geldt een wettelijke bedenktijd van 14 dagen op de dienst van Schoonmaak-student.nl. Deze is van kracht zodra er een aanvraag voor de hulp is ingediend en de algemene voorwaarden zijn geaccepteerd. Het herroepingsrecht stopt zodra wij een hulp voor u hebben gevonden. Op het moment dat wij een hulp voor u hebben gevonden, doet u afstand van uw 14 dagen herroepingsrecht.Voldoet de aangeboden schoonmaak student toch niet aan uw opgegeven eisen? Dan kunt u dit, nog tot een jaar na de aanvraag, aangeven en gaan wij kosteloos voor u op zoek naar een andere passende kandidaat.

Schoonmaak-student.nl staat niet in voor het verschijnen van de schoonmaak student op een gemaakte afspraak tussen u en de hulp. Daarbij zijn wij niet verantwoordelijk voor de bereikbaarheid evenals de kwaliteit van de schoonmaak student.

Indien Schoonmaak-student.nl binnen drie weken, na het indienen van de aanvraag geen geschikte schoonmaak student hebben gevonden, wordt de overeenkomst automatisch ontbonden tenzij u aangeeft dat wij door mogen zoeken.

Schoonmaak-student.nl gebruikt uw gegevens enkel voor de uitvoering van onze dienst.

In ons privacybeleid kunt u lezen hoe wij met uw gegevens omgaan.

Klachten over de (afhandeling) van de aanvraag dienen per omgaande na het ontstaan van de klacht middels het klachtenformulier van Schoonmaak-student.nl te worden ingediend, waarna wij zo snel mogelijk contact met u opnemen.

Wij raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken via het klachtenformulier.

Mocht dit onverhoopt niet tot een oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid de klacht te melden bij Stichting Webwinkelkeur.

Ook is het vanaf 15 februari 2016 mogelijk om klachten te melden bij het ODR platform van de Europese Commissie wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is genomen.

Om onze voorwaarden duidelijk en simpel te houden zijn de overige algemene bepalingen met betrekking tot onze site opgenomen in de disclaimer.

Schoonmaak student aanvragen!